کد مطلب: 306669
تحليلگر مسائل سياسي؛
خامنه اي همان خامنه اي است، با صلابتر از گذشته
تاریخ انتشار : 1403/07/13 13:48:53
نمایش : 21
تحليلگر مسائل سياسي گفت:حضور رهبر انقلاب وحضور پرشور مردم در نماز جمعه نشان داد که ايران اسلامي هيچ ترسي از دشمنان وبدخواهان خود ندارند و مسير حق و شهادت و دفاع از مظلومان جهان را با صلابتر از گذشته ادامه خواهند داد.
دکتر خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار  هفت چشمه با اشاره به حضور با صلابت رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه اين هفته تهران گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اعتماد به نفس را در نيروهاي مقاومت در منطقه و در ميان ملت ايران و حزب الله افزايش داد.

خدادادي با توجه به ياوه گوي هاي دشمنان در رسانه ها گفت: حضور رهبر انقلاب وحضور پرشور مردم در نماز جمعه  نشان داد که ايران اسلامي هيچ ترسي از دشمنان و بدخواهان خود  ندارند و مسير حق و شهادت و دفاع از مظلومان جهان را با صلابتر از گذشته ادامه خواهند داد.

وي با بيان اينکه تهديدات اسرائيل براي ما اهميت ندارد، گفت: اولاً رژيم صهيونسيتي شهامت انجام کاري را عليه جمهوري اسلامي ايران ندارد و در ثاني مي‌داند که اگر کاري انجام دهد قطعا با جوابي دندان شکن از طرف جمهوري اسلامي ايران مواجه خواهد شد که اين بارهمان نابودي هميشگي او خواهد بود.

خداداي بيان کرد:اقدامي هم که ما در عمليات وعده صادق ۲ انجام داديم، اقدامي کاملاً بر حق بوده و اين مسير را هم تمام قد ادامه خواهيم داد.

وي حضرت آيت الله خامنه‌اي را مصلح و منادي بزرگ وحدت در ميان مسلمانان دانست و گفت: وحدت جهان اسلام و ترويج دين مبين اسلام و پرهيز از اختلاف مديون رهبري حکيمانه ايشان است.
 
انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg